polar29 Startet 8.April.2012 Del på Facebook Startet 8.April.2012 (redigert) Finlux 24" flatskjerm m/dvd og rikstv, er den tv`en ok? Redigert 8.April.2012 av polar29 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Nettopp montert den selv. Selv lette jeg rundt noen dager, for å finne den beste TVen (kost/nytte) pr april 2012, og endte opp med denne. Veldig fornøyd, løp å kjøp :-) Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
polar29 Svart 8.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2012 Takker for det. Da tror jeg at det blir finlux 24". Jeg har funnet det til en pris på 2395.- + frakt 140.- hos Multicom Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Har 19" finlux. Bra den. Problemet er nå at fjernkontrollen har forsvunnet i overgangen til ny båt. Og nå får.jeg den ikke på lenger Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Sjekk ut OBS før du bestiller, selv kjøpte jeg 24-tommeren til "superpris" 1790,- i romjula. Veiledende tilbudspris (som de hadde hatt lenge og hadde langt uti januar da jeg var på OBS sist var på 1990,-). Ikke vits å betale for mye + kjekt å ha en plass å gå til om det skulle oppstå problemer med TV'en. Et kjempegrei TV med godt bilde og lavt strømforbruk Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Jeg fikk tilslaget på en 24" led-tv på netthandelen.no til 1101.- . Det er av merke Icast og er med dvd-spiller. DET syns jeg var grisebillig. Skal bare bruke den til å se film med. Strømforbruk: 5A. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.