HansT Startet 9.April.2012 Link til dette innlegget Startet 9.April.2012 Hei. Skulle hatt ny kalesje til min sollux 24 ac, men kunne tenkt meg en annen type enn den jeg har i dag. har kikket litt på finn og funnet 2 kalesje typer jeg kunne tenkt meg,men for å få bestillt så trenger jeg mal nr. Slik type har jeg i dag(mal nr. hubert 762602): kunne tenke meg en av disse kalesjene: Vis det er noen her på forumet som har mal nr på en av disse og kunne legt det ut her så hadde det vært kjempe flott! Takker for alle svar! Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 9.April.2012 Link til dette innlegget Svart 9.April.2012 Både Helly Hansen og Agderkalesje har mal til denne båten. Du trenger der bare oppgi hvilken type du ønsker, men du bør kjappe deg om du vil bestille! Dersom de ikke har den på lager tar det fort 7 8 uker å lage den. Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.