Frankie89 Startet 9.April.2012 Link til dette innlegget Startet 9.April.2012 Hei! Har fått ein båt der eg ikkje har peiling på kalla båt/modell/årstall. Trur kanskje den er ein 70 modell. Har saumfart internett men finne ikkje ut ka motor eg bør ha/maks hk osv. Håper på raskt svar :) Mvh Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
Frankie89 Svart 9.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2012 Beklager rotete innlegg, blei sånn etter det blei posta. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 9.April.2012 Link til dette innlegget Svart 9.April.2012 Velkommen til båtplassen... Du sier du har fått båten av en eller annen, eller misforstår jeg deg her? I så fall vet vel forrige eier hva slags båt det dreier seg om? Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 9.April.2012 Link til dette innlegget Svart 9.April.2012 Magefølelsen sier selvbygg når jeg ser den. Er den bygget i plast eller plastbelagt kryssfiner? Sitér dette innlegget Link to post
Frankie89 Svart 9.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2012 Takk :) Eg fekk båten av svigerbror min. Har stått på låven dei siste 5/6åra, og dei kjøpte den brukt. Han veit ikkje kalla båt det er nei, så slit litt med å finne ut kor stor motor eg kan ha på, må nesten vite det før eg kjøper :P Men har hatt eit par båtkyndige venner på besøk som har sitt på den, men dei visste heller ikkje ka modell det var heller. Men meinte det var årsmodel ala slutten av 70 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
Frankie89 Svart 9.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2012 Sofaseileren: Det virker som det er glassfiber. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.