BETH Startet 9.April.2012 Del på Facebook Startet 9.April.2012 Hei. Jeg har en Viksund St.cruz. 350 med dobbel montasje Volvo KAD 44 dp-e drev. Den ble levert uten servo grunnet at servoen til Volvo var lite presise i 98. I følge Viksund. Jeg synes at den er veldig tung i rattet. Jeg vuderer et par alternativ . Skaffe originalt eller så er det noen elektroniske. Har noe gode innspill ? Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Du kan jo montere noe liknende dette. Power assist Sverre Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
BETH Svart 15.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2012 Ser veldig flott ut. Har noe erfaring ? Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 16.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 Hei. Nå har jeg investert i Power assist. Er veldig fornøyd «ny båt J» Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.