TellusTellus Startet 9.April.2012 Del på Facebook Startet 9.April.2012 Hei godtfolk, Vi skal på langtur til neste år og jeg er i full gang med å utstyre båten. Jeg har 10 portlights som burde ha stormluke slik som på bildet. Det på bildet er selvfølgelig av en variant som er til bruk inne i båten, men jeg er ute etter en solid sak som jeg kan feste på utsiden. Jeg er fullt klar over at det estetiske ikke er på topp hvis en fester noe slikt til skutesiden, men jeg tenker sikkerhet først. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen slike luker? Har lett opp og ned på google, men vet ikke helt hva det heter og har ikke funnet noen gode alternativer. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Kaldfisk Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Google: Blindlokk lysventil På utsiden er vel ikke optimal montering ? Unntatt på dekk kanskje. Ikke ifølge forskriftene ihvertfall. http://www.batmagasinet.no/baatweb/cms.nsf/BladarkivoversiktWeb/D354B90855DA22FBC1257618004824E3?OpenDocument Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.