SeaMaster175 Startet 15.Januar.2005 Del på Facebook Startet 15.Januar.2005 (redigert) Hei! Skal gjerne ha litt furutreverk med not og fjær (det er vel det det heter?) i ca. 10*40 mm. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har ringt rundt men det er ingen som har i den størrelsen. De som har det har bare glattkant. M/B Gamla PS. Helst på Østlandet ett sted. Redigert 15.Januar.2005 av M/B Gamla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 (redigert) Hei! Skal gjerne ha litt furutreverk med not og fjær (det er vel det det heter?) i ca. 10*40 mm. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har ringt rundt men det er ingen som har i den størrelsen. De som har det har bare glattkant. M/B Gamla PS. Helst på Østlandet ett sted. <{POST_SNAPBACK}> Vet ikke hvor man kan få tak i det, men du kan prøve en lokal sag! Men hva skal du ha dette til? Kan du bruke panel da? (faset panel) Den får du vel i 12 x 70 tenker jeg! Ellers så må du til med fresen og frese not og fjør sjøl! Eller jeg mener at man kan få tak i panel i den størrelsen ett eller annet sted! Redigert 15.Januar.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Hei! Ta en telefon til disse: http://www.svenneby.no/ De har mye forskjellig treverk liggende. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Vet ikke hvor man kan få tak i det, men du kan prøve en lokal sag! Men hva skal du ha dette til? Kan du bruke panel da? (faset panel) Den får du vel i 12 x 70 tenker jeg! Ellers så må du til med fresen og frese not og fjør sjøl! Eller jeg mener at man kan få tak i panel i den størrelsen ett eller annet sted! <{POST_SNAPBACK}> Jeg skal bruke det til en vegg i båten. Jeg har ringt forskjellige steder og det ewr riktig som du sier; de har panel i 12 x 70, men det blir litt for bredt. Har ringt Svenneby, men jeg skulle ringe tilbake litt senere slik at jeg fikk prate med rett person. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Da har jeg ringt Svenneby, og de kunne skaffe det, men til en "litt" for dyr pris. Har derfor kontaktet Knappstad Sag & Høvleri og de skulle ringe meg tilbake angående pris. M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Be etter dørpanel på en trelasthandel, de burde ha både 45 0g 70 mm bredde. Gjerne i furu og med fasede kanter. 'Jeg skal titte hos min levrandør til mandag, mener jeg har sett det liggende i hylla der.. men er ikke helt sikker. Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.