Snekker'n Startet 10.April.2012 Link til dette innlegget Startet 10.April.2012 I vår båt har vi Navman ekkolodd fra 2006. Loddet har 2 gjennomgående givere i bunn av båten. Den ene, ekkolodd-svingeren, fungerer bra. Den andre er en propell som står i båtens lengderetning og gir informasjon om hastigheten. Denne propellen har troligvis fått for hard medfart av høyttrykksspyleren i fjor høst, for nå finnes det ikke en eneste "skovle" igjen. Kun en plastsylinder er igjen rundt akslingen. Jeg trenger altså ikke hele den gjennomgående giveren, kun "propellen". Jeg kan ikke finne ut hvem som selger slike "propeller". Kan noen sette meg på sporet? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Strekkfisken Svart 10.April.2012 Link til dette innlegget Svart 10.April.2012 Plastimo USA har flere forskjellige "Navman paddle wheel" listet i reservedelskatalogen sin. De selger visstnok bare gjennom forhandlere, men det kan jo være et sted å begynne. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 10.April.2012 Link til dette innlegget Svart 10.April.2012 Pronav Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 10.April.2012 Link til dette innlegget Svart 10.April.2012 Om du ikke vet delenummeret, ville jeg tatt et bilde og sendt på email til tigergps.com samt wmjmarine.com og forklart hva jeg er ute etter. Begge firma utviser ekstrem servicevilje, og jeg blir overrasket om du ikke kommer i mål for en billig penge der. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Snekker'n Svart 10.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2012 Mange takk for fine tips! Da prøver jeg dette i morgen. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Snekker'n Svart 15.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2012 Fikk tilsendt en fra Maritim i går. Ser at propellen er mindre enn den som sto der fra før, men går troligvis bra inn på samme feste. Bør jeg prøve denne, eller forsøke å finne "den rette"? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.