Hjælm Startet 10.April.2012 Del på Facebook Startet 10.April.2012 Hei, Jeg kjøpte meg en Albin Vega i fjor, og fant ut at med norske sommere kan det være greit med tak over hodet også i cockpit når en ligger stille. Jeg kom over denne, men kan ikke finne noen som selger dette produktet. Finnes det noen lignende løsninger? Prøvde med vanlig pressenning i sommer, men det ser ut som om denne gir mer takhøyde, og den ser jo unektlig bedre ut. Har også sjekket ut med skreddesydd telt, men prisene er litt stive. Sitér dette innlegget Link to post
Christoffer79 Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Prøv hos importør i norge,., det står jo i annonsen du linker til., hmmm ???? Importør i Norge er Skaane Marine i Horten. Sitér dette innlegget Link to post
Hjælm Svart 11.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2012 Har kontaktet de, men føres ikke lenger. Ser ut som om det er Ronstan som har tatt over produksjonen av disse teltene. Finner forsatt ingen importører, så har takk kontakt direkte med de. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Ett alternativ jeg kom over her (fordi jeg har nokså lik båt) er habitent. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.