Jump to content

Drømmebåt! (Riva aquariva super)


-morten-

Recommended Posts

Alle her er sikkert lei av "drømmebåt" innlegg. Ville bare linke til en finn annonse. Etter min mening noe av det vakkreste og mest stilrene man kan få av moderne båtproduksjon! Mange synes sikkert at en båt som ikke er bygget i tre er tuppervare, men selv om jeg er konservativ liker jeg moderne byggemetoder. Jeg har i mange år Beundret Riva båtene og linjene til klassiske italienske båter!

 

Uansett er det for meg ikke prioritet å kjøpe en 33 fots vindskjermbåt til ca 4mill som kun kan benyttes på koseturer og show off! hehe

 

Men jeg hadde kledd den bra! problemet er at jeg måttet ha aliert meg med en polish leverandør og hatt tøfler til gjester. Jeg ser alle nye riper i lakken enten det gjelder biler MC eller båter! kjekt å ha en Askeladd der jeg kan skvette med fiskeblod å spyle rent legge lit ved holmer å skjer, samt ha med unger med skjellsand under skoene!

 

Riva aquariva super:

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=32207215

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

For ikke å snakke om at man måtte alliert seg med et par fotomodeller til å ligge i solsengen.

Slikt er ikke billig..... :giggle:

 

 

Jeg for min del ville heller gått for denne..

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=33840853

 

Synes de nye og store Riva'ene blir litt voldsomme, selv om det er mye av det samme i linjeføringen.

Snipe - Serious sailing - Serious fun

Link to post
Share on other sites

Dette er jo en egobåt og ikke bregnet for å innta hverken måltider ombord eller overnatte i.. finnes hotel og restauranter for sånt! å skaffe noen flotte jenter for å ha på solsenga hadde nok vært det minste problemet!!

 

Nei, tvert i mot. På en god lystbåt er rattet på babord side. :yesnod:

 

Men rundsitteren derimot, levner jo ikke en god sitteplass ombord. :nonod:

 

mvh tuffff

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...