Goddis77 Startet 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2005 Noen som vet en løsning på å montere en dør inn til kabinen? Er bare en luke på toppen akkurat nå. Kabinen.. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Skyvedør i "plexi". Trenger du bilde så bare si fra. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Skyvedør i "plexi". Trenger du bilde så bare si fra. <{POST_SNAPBACK}> Hadde vært flott med et bilde ja Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 (redigert) Scand har en løsnig på 9200 Dynamic og 7600 Dynamic. Den er kanskje lettere å tilpasse enn plexiglass skyvedør? Jeg tror denne festes med trykknapper Dette er fra 9200 og dette er fra 7600 (her er den brettet opp) Redigert 15.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 tenker på å kanskje kunne låse den. I tilfelle en skal vekk fra båten en liten stund, og har verdisaker liggende... Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Trist at din kabin dør. Har den vært syk lenge? Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Trist at din kabin dør. Har den vært syk lenge? Lotus <{POST_SNAPBACK}> ? Lørdag eller??? Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 (redigert) I overskriften din har du klart og tydelig opplyst at "kabin dør". På hermetikkboksen jeg kjøpte her om dagen stod det: Tunfisk biter i vann. Håper ingen ble skadet da de fanget denne farlige bitende fisken. (ja, det er lørdag i dag) Lotus Redigert 15.Januar.2005 av Lotus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 I overskriften din har du klart og tydelig opplyst at "kabin dør". <{POST_SNAPBACK}> Hehe. Sikkert fordi jeg sitter og Min feil.... Thor skulle ta bilder i morgen Hvis andre har noen bilder/løsninger, er det bare å gi beskjed Solen heri Bergen varte bare noen timer. Får ta en xtra Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Det er mye som er trist men leit Lotus . En kabin som dør er ikke bra har jeg hørt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 (redigert) tenker på å kanskje kunne låse den. I tilfelle en skal vekk fra båten en liten stund, og har verdisaker liggende... <{POST_SNAPBACK}> Se låsen nederst på "lefsa" fra Scand Eller ser du for deg noe mer elegant - som denne døra på Nidelv 690 Sport Redigert 15.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Lett å skjære seg gjennom en lefse dør,det kan gjøres temmelig ubemerket? Sitér dette innlegget Link to post
annki Svart 15.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Jeg har aldrig låst cabindøra,ved innbrudd vil det som regel bli dyrere med ny dør pga. ødeleggelser enn en billig tv,kikkert,flaske med noe godt,kjeltringene får heller ta det lille som er og gå. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 Problemet er at nå er den helt åpen. Hvis en skal sove eller lignende,er det kjekt å ha noe som demper lyset, eller ihverfall holder en skjult for offentligheten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.