Stella Ulefoss Startet 11.April.2012 Del på Facebook Startet 11.April.2012 Hei Jeg har bøyd akslingen o,24mm og lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få rettet akslingen. Akslingen er 45mm x 143mm lang. Håper det er noen som kan anbefale et eller fler verksteder. Helst i kjøreavstand i fra Ulefoss, det vil si mellom Agder og Østfold. Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 (redigert) Jeg fikk rettet opp den ene akselen på min gamle GB hos Sleipner i Fredrikstad for noen år siden. Da ble logistikken til og fra enkelt ordnet med et transportfirma som Sleipner benyttet til slike oppdrag. Denne akselen ble som ny etter opprettingen. Redigert 11.April.2012 av Tilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Hei. Hør med petter aas i lundedalen på Heistad. Mener å huske at han retter akseler. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Mulig Hansen & Arntzen Co AS Tlf: 35 96 78 80 Langesundsveien 106 3960, Stathelle post@hacoas.no Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Stella Ulefoss Svart 11.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2012 Hei Jeg skal ringe i morgen, kommer tilbake med rapport når jeg har fått rettet akslingen ha en fin kveld Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Jeg fikk rettet opp akslingen min til "NASA" kvalitet på et verksted i Mjøndalen, utenfor Drammen. Ta kontakt om du ønsker mer spesifikk informasjon om verkstedet. God pris var det også. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 13.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2012 God kveld I ettermidag - klokka var jammen over tre så ble akslingen rettet. Jeg var hos Petter Aas. Når jeg snakka med han på telefon var han litt att og fram, jeg var en smule skeptisk. Petter var en kjernekar og veldig grundig og flink. Min kunnskap om jern og stål begrenser seg til jernsløyden på ungdomskulen, det er snart en generasjon siden. Det som jeg synest er fint er når du er en plass og går ut og føler at jeg har lært noe nytt, og det har jeg i dag. Nå er akslingen litt under 0,05mm i ubalanse, og jeg er strålende fornøyd. Takk for hjelpen Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.