chico Startet 11.April.2012 Del på Facebook Startet 11.April.2012 Hei folkens, har byttet motor til en D1-30, har en gammel volvo penta gear/gass kontroll fra 80 tallet. Denne "skyver" gasswiren...skulle gjerne endret dette til at den trekker gasswiren inn ved pådrag fremover, noen som kjenner til dette, og kan hjelpe meg med evt. tegninger, skisser. På meg virker det ikke som det er mulig å endre dette, men har hørt at det skal være mulig. Setter pris på svar. Mvh Tom Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Hei ! Velkommen til BP Eg tenkte umiddelbart at du burde lage nye fester å flytte wiren på "andre siden" nede på motoren, da kan den fortsette å skyve. Men eg veit ikkje kor god plass det er, om dette lar seg gjøre. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
snorken Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Kan du legge ut bilder av mekanikken, da er det lettere og gi råd? Sitér dette innlegget Link to post
chico Svart 11.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2012 Har et bilde, men plundrer litt med å få lagt det ut, tar imot tips.. Sitér dette innlegget Link to post
chico Svart 11.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2012 Det er ikke plass til å legge wiren på andre siden i motorrommet.. Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Dei fleste gass/gearkontroller er slik at det kan skiftast drag/skyveretning ved å flytte veierane frå den eine sia til den andre. Sjekk kontrolleren din og sjå om ikkje det er muleg. Sitér dette innlegget Link to post
chico Svart 12.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2012 Yes, det stemmer, fant ut av det nå. Var litt vanskelig å se med en gang, men det ordna seg... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.