-morten- Svart 26.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 Jeg var veldig fornøyd med HH kalesjen fra før, så jeg valgte den samme. Hadde nok fått den billigere et annet sted sikkert men de tusenlappene merkes knapt i det lange løp. Viktigst er at den har perfekt passform og laget etter samme malnr. Flott og praktisk, med glidelåser og vinduer på de rette stedene. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
TICORA Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 Jeg kjøpte min hos Agder kalesje. Er veldig godt fornøygd med den. Og til halv pris enn det Hansen protection skulle ha. De hadde ferdig mal. Veldig godt fornøyd med servicen. Jeg og, topp service, lav pris og god kvalitet. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 Jeg kjøpte min hos Agder kalesje. Er veldig godt fornøygd med den. Og til halv pris enn det Hansen protection skulle ha. De hadde ferdig mal. Veldig godt fornøyd med servicen. Jeg og, topp service, lav pris og god kvalitet. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 3.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Fikk pussa båt og satt på nykalesjen i påska. Bra passform og fin farge. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.