Borys_HD Startet 12.April.2012 Link til dette innlegget Startet 12.April.2012 Hei, jeg har kjøpt en båt med Yamaha 20DMO 6L3 motor på Vann pumpe virker ikke - må skifte impeller (alle *vinger* borte) Jeg kan ikke finne hvilken type / nr impeller passer til den motor ... Har prøvd på sierra marine, ebuy, google - ingen svar. Kan noen hjelpe meg ? P.S. Beklager for min norsk :) mvh MBB Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 12.April.2012 Link til dette innlegget Svart 12.April.2012 Hei.Den får du tak i hos Yamaha forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 12.April.2012 Link til dette innlegget Svart 12.April.2012 Og et tips når du har fått installert den nye: Start aldri start motoren uten at vannstanden er over impelleren, da vil impelleren normalt vare motorens levetid. Link til delekatalog finner du her: https://baatplassen.no/i/topic/16961-yamaha-mariner/ Sitér dette innlegget Link to post
Borys_HD Svart 13.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Takk Ingar - kan ikke finne dene typen :/ 6L3 eller 20DMO finner ikke :/ Har ringt forhandler :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.