Lars Hansen Startet 16.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2005 Hei! Har en Viking 31, som trenger ny kalesje. Noen som kjenner til noen som er flinke, som også kan ta turen ned i båten, for å forsikre om at alt er slik vi ønsker den? Båten ligger i Sarpsborg. Noen som har erfaringer med Helly Hansen`s tynne og vanntette kalesjestoff? Har hørt at det blir lett jordslag i den, stemmer dette? Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2005 Det ligger en velrenommert kalesjemaker-forretning i Moss. Manskow. De har holdt på i en mannsalder med kalesjer. Prøv hos han. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Manito Svart 16.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2005 må bare si meg enig med Astor Manskow er meget bra fikk selv sydd ny kalesje til "gamlebåten" en Herwa 18 i fjor sommer perfekt passform til en hyggelig pris Sitér dette innlegget Link to post
Ole-Jacob Svart 16.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2005 Hei Lars! Takk for sist også... Søland på Gressvik er jo også en mulighet. Han har forøvrig hatt Viking Crusader som deg. Det er båten som lå ved siden av deg på Edholmen i sommer.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 18.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2005 Er det noen som har erfaringer med den "Nye" duken til HH da? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2005 Er det noen som har erfaringer med den "Nye" duken til HH da? <{POST_SNAPBACK}> Jeg har denne duken i en kalesje til en Askeladden 605 Explorer. Kalesjen er laget av Helly Hansen. Jeg har ikke oppdaget noen problemer med denne, den er tett og lett å håndtere. Har ikke sett tegn til jordslag. Dog er ikke båten (og kalesjen) mer enn drøyt et år gammel, men, so far so good! Støtter også uttalelsene om Manskow i Moss, de sydde om en havnekalesje for meg ifjor sommer, og resultatet ble meget bra. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.