Kjellu Startet 13.April.2012 Del på Facebook Startet 13.April.2012 Hei. Jeg har en 45 fot seilbåt, Jenneau, som jeg kjøpte for to år siden. Det er 98 mod. Jeg skal ha den opp på slipp om ikke lenge. Det jeg lurer på er om jeg skal fjerne alt bunnstoff og prime den på nytt, eller om jeg skal bare bunnstoffe den igjen som jeg gjorde sist? Hilsen kjellu Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Gurba Svart 14.April.2012 Del på Facebook Svart 14.April.2012 Om ikke det gamle bunnstoffet ditt er borte, så det er gelcoat har blitt synlig , skal det vel ikke være nødvendig og prime på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellu Svart 14.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2012 Nei, gelcoat har ikke blitt synlig, men jeg har hørt at man bør skrape båten helt ned når det har gått endel år. Dette er en charterbåt så jeg vet ikke om det har blitt gjort tidligere, men jeg tror kanskje ikke det. Nvh Kjell Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.