Jump to content

Hente ut vann til bereder fra volvo aq151 motorer


sofa

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Hei

Takker for svar Jarle B. Jeg forstod ikke helt hva du mente før jeg stakk innom en lokal skrotnisse ( måsadåtten auto )for å studere hvordan bilene får sitt varmvann til defroster, og da forsto jeg så mye mere, :lol: De vannpumpene jeg har er blindet med en plate.Jeg blir å ta et orginalt vannrør fra en bilmotor kappe og bøye det ut fra motoren sette på en kran og da føler jeg at det burde være ok,Bør jeg ha noe ekstra støtte for kranen ( brakett ) jeg tener på vekt / moment , vibrasjoner

Link to post
Share on other sites

Hei

Disse vannpumpene til volvo b23-b230 motorene har de forskjellig diameter på det røret som henter vann til defroster. de rørene jeg har tatt fra noen gamle motorer er ca 16,8mm utvendig diameter og en helt ny vannpumpe jeg har som prøveobjekt har en invendig diameter på ca 20,1mm der hvor vannrøret skal presses inn. er ikke dette vell mye for å tette med pakning ???

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...