SeaRaymond Startet 14.April.2012 Link til dette innlegget Startet 14.April.2012 (redigert) Kom tilfeldigvis over en butikk på nettet i kveld. Båt og Fritid med hele 35.000 artikler, her var mye snacks en lørdagskveld, har sett bedre priser, men duverden for ett utvalg . Noen som har erfaring med å bestille fra de, fortell gjerne Redigert 14.April.2012 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 14.April.2012 Link til dette innlegget Svart 14.April.2012 De deltar på båtmessa her i Ålesund denne helga - skal innom der imorgen så da får vi se Mener de har stand der, dog ikke like stor som Dyrkorn. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Leif T. Røbekk Svart 15.April.2012 Link til dette innlegget Svart 15.April.2012 Handlet en del der, er fornøyd :-) Sitér dette innlegget Link to post
lynet2 Svart 17.April.2012 Link til dette innlegget Svart 17.April.2012 Ja jeg har bare god erfaring med disse, har handlet for ca 150.000 hos de, fikk stor kunde rabatt da jeg hadde nådd 10.000; :):) så nå er prisene meget hyggelig når jeg logger inn på nettbutikken. Kommentar fra moderator: Lagt til 12.november.2013: Se moderatorkommentar her. Sitér dette innlegget Link to post
bfbutikken Svart 17.April.2012 Link til dette innlegget Svart 17.April.2012 Tusen takk for at dere liker vår butikk. Det er hyggelig å lese at folk er fornøyd. Det er riktig som lynet skriver at en får stor kunde rabatt når en handler for over 10.000 over ett år og denne rabatten beholder dere. Dette for å vise at vi bryr oss om våre faste kunder. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.April.2012 Link til dette innlegget Svart 17.April.2012 En link til butikken kanskje på sin plass http://www.bfbutikken.no/index.php?do=page&page_id=3 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
bfbutikken Svart 19.April.2012 Link til dette innlegget Svart 19.April.2012 Takker laluna II Siden din link ikke var til vår hovedside, men kontaktsiden legger jeg inn en ny her: www.bfbutikken.no Sitér dette innlegget Link to post
bfbutikken Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Vet noen hvordan vi registrerer oss som leverandør her? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.