Jump to content

Kjenner noen til denne båten? ( bilde ) Hafrsfjorden ,Rogaland


sveini 95

Recommended Posts

Denne båten ligger i hafrsfjord i rogaland. har ringt politiet der de ikke gadd/ ville gjøre noe dette betegnet de som søppeøl. Jeg kommer til og reise ut i morgen og forsøke og rette den opp og tømme den får vann. slik at det ikke ser så forferdelig ut. Og politiet anbefalte og kontakte kommunen. Det kommer jeg til og gjøre på mandag. Jeg har økt i småbåtregistere på de nummerene som er på livbøyen og båten men det er ikke meldt stjålet i registere. Men merke på båten er gamelt og muligens tilihører det gamle systemet.

 

Er det noen som kjenner til båten. Eller har formening om hvordan og gå frem?

 

dsc00913.jpg

 

dsc00912.jpg

 

dsc00917.jpg

 

dsc00915.jpg

Link to post
Share on other sites

Nummeret på båten tilhører det "nye" systemet som er flytter fra Tollvesenet til Redningselskapet som nå har småbåtregisteret. Der burde de jo vite hver som er registrert eier av båten.

 

Dessverre er det ikke småbåtregister sitt nummer. Den klister lappen stammer fra det gamle tollvesenet sit system. sitt jeg var oppi en lingnene sak fikk jeg opplyst av småbåtregistere at der var minnimalt av de eldre båtene som valgte og bli med over i det nye register... Men jeg kommer nok til og kontrolere.

 

Etter mitt kart fra rundt 2000 så ligger båten innen for sola sitt havne destrigt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...