hjalmar Startet 16.Januar.2005 Del på Facebook Startet 16.Januar.2005 Hei, Måtte nå i vinter skifte foringer + styregaffel/hjelm i drevet. I dokumentasjonen jeg har finner jeg ikke spesifikasjon på greasen som skal pumpes inn. Kan jeg bruke propellakselfett? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Hei, Måtte nå i vinter skifte foringer + styregaffel/hjelm i drevet. I dokumentasjonen jeg har finner jeg ikke spesifikasjon på greasen som skal pumpes inn. Kan jeg bruke propellakselfett? <{POST_SNAPBACK}> Ja, propellakselfett går bra. I praksis kan du bruke alle typer vannfast fett. Husk å presse inn friskt fett hvert år ellers så harskner fettet i fettkanalene og du får etterhvert ikke presset inn nytt fett. Dette, og manglende jording er hovedårsaken til den korte levetiden på enkelte styregafler Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
saga Svart 22.April.2005 Del på Facebook Svart 22.April.2005 Jeg har tidligere kjøpt vannfast grease (blå type) hos Volvo. Jeg antar at denne sikkert kan kjøpes billigere andre steder? Er det en viss type spesifikasjon på denne greasen og hvor selges de uten om hos båtforhandlere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.