Jump to content

Zodiac Cadet 310, oppussings spørsmål


knotten3

Recommended Posts

Hei!

Er ny på dette forumet, men har noen spørsmål ang en Zodiac gummibåt som trenger litt små fix.

Er forholds ny på dette med oppussing av båt så får beklage evt dumme spørsmål på forhånd! ;p

 

Har somsakt en Zodiac Cadet 310 som begynner å dra i årene.

 

1. Dørken i båten er laget av kryssfiner og denne begynner å trenge litt pleie. Er det noen spesielt jeg trenger å tenke på når jeg skal pusse ned disse platene og lakke de på nytt? Noen tips til åssen lakk jeg skal bruke?

 

2. Det er også noen små hull i bunnen av båten. Burde jeg legge på nytt bunnstoff? noe slik: Link ?

 

3. Tenkte også å få malt den plata der motoren sitter, forslag til mailing som kan brukes der?

 

4. På døren sitter det to aluminiumsskinner på sidene som gjør at dørken holdes stiv. Disse har jeg mistet.. Er det noen forslag til bruke for å gjøre dørke stiv uten disse skinnene?

 

5. Mangler begge årekippene. Det er slike man skrur nedi for at de skal sitte. noen som vet hvor man kan få tak i slike?

 

Takker for alle svar jeg kan få :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...