Jump to content

Ungdomsbåt, dateline bikini?


OppTgave 97

Recommended Posts

Hei, jeg vil bruke deler av konfpengene på ungdomsbåt, har lest gjennom en rekke andre innlegg men sliter med å få svar.. Jeg syns dateline bikini ser bra ut og går litt fort, forstår de er laget mest for komfort men går også fort. Jeg vet lite om merket, noen andre som har mer erfaringer? Hvor er de laget? Hvor solide er de? Slår de mye? Er eierne fornøyde? Osv. Har dere andre forslag til båter som ser bra ut, går fort, kanskje litt praktiske? Ikke så veldig dyr, det kan være gammelt, jeg vil ikke bruke mer enn 25 000 på båt og grei motorstørrelse. Vil ha daycruicer med vindskjerm og har lite erfaring med båter (bare jolle). Er alltså en liten daycruiser jeg har lyst på med flere seter. Ser det er mange selco på markedet, men forstår mange kan være dårlige. Har dere evt. andre råd å gi meg ang. Kjøp av båt? Skal selvfølgelig kjøpe bra stereo til :) takker for svar :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...