Ole Apalnes Startet 17.April.2012 Del på Facebook Startet 17.April.2012 (redigert) Hei Lurer på om det er noen som har erfaring med bånnstoffe lefant power+ og om det er et bånnstoff som kan anbefales på regattabanen (seilbåt.) Redigert 17.April.2012 av Ole Apalnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 17.April.2012 Del på Facebook Svart 17.April.2012 Er ikke dette et bunnstoff som selges i Sverige og er beregnet på Østersjøen ? I så fall er ikke dette brukbart i Norske farevann. Sitér dette innlegget Link to post
Ole Apalnes Svart 20.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2012 eier til Kråkerøybåt: Vi vil gratulere Svein Olav Moe og Per Arne Skjeggestad med klasseseier og over all seier i Watski 2star 2010. Det er med glede vi kan fortelle at Svein har valgt LeFant Power + som bunnstoff på sin Cayenne 42 "Venninna". Power + er et slipefritt bunnstoff med friksjonsminskende egenskaper. "Jeg bruker http://batbua.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=224471&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 alt av LeFant. Nanopolish og det som er!", sier Svein fornøyd når vi snakker med ham søndag kveld på Andersen Slippen. Pris på Lefant Power+: 0,75L Kr. 288,- inkl. mva 3L Kr. 1050,- inkl. mva Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 jeg kjenner svein ganske godt, og han kan ha sagt dette for å få ett års gratis forbruk :rolleyes: Men det virker bra for min del, Ralph, eieren av båtbua er en god venn av meg, han sa det ikke skulle være noe problem i norske farvann. Sitér dette innlegget Link to post
Ole Apalnes Svart 20.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2012 Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Men Vc17 er da ikke så veldig mye dyrere? 329 per boks på maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Ole Apalnes Svart 20.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2012 Derfor jeg lurte på om noen hadde noe erfaring med power +, om den er like bra som v17 . Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Du får ta en test av det, halv båt vc17, halv båt lefant Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.