Jump to content

Hvor mye kan man selge et Vp 270 drev for?


Våtbåt

Recommended Posts

Hei, jeg får nå montert et ny-renovert 280 drev og sitter da igjen med et 270 drev.

 

Drevet er komplett og uten synlige skader. Det fungerer helt fint. Bør jeg beholde det som deledrev til 280'n eller selge det?

 

Det er kun ordinær service som er fulgt med fett i nipler og skifte av et par pakinger og belger, puss og spray.

 

Hvor mye kan man forvente å få for et 270 drev?

Link to post
Share on other sites

Hei SelQueen, hør på Fjordland. Jeg solgte ett 270 drev for 1500,- i fjor, var liten etterspørsel. Stort sett hele drevet kan du bruke som deledrev på ditt 280 drev, så bedre å beholde det slik. Skulle du få bruk for deler hurtig, må du betale dyrt går du til Volvo Penta forhandler, og da angrer du fort. Eneste forskjellen på de to drevene er eksosutslippet, som jeg slik i farten kommer på. Hvordan går det ellers med motorbyttet, oppdaterer du oss snart?

Link to post
Share on other sites

Har nok ingen dpe :nonod:

 

Når det gjelder drevet så høres det fornuftig ut å beholde det hvis man ikke får mer enn 1500.

Altids noen deler man får brukt for :wink:

 

Båten står trygt i Grimstad - har ikke hørt noe ennå, takk som spør!

Tenkte å sende en melding i morgen og høre om de har begynt på jobben...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...