chico Startet 18.April.2012 Link til dette innlegget Startet 18.April.2012 Hei, noen som kan fortelle meg hvor vakuumventilen på en volvo D1-30B skal plasseres. Har kikket på en D2-55, der sitter den plassert etter utløpet av kjøleren, og før innløpet til eksosen, dette er det ikke plass til på min motor... Noen tips der ute... Mvh Tom Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 18.April.2012 Link til dette innlegget Svart 18.April.2012 (redigert) Vakuumventilen på vår D2-55 sitter festet på skottet over motor. http://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-penta-sprangskiss-7746500-26-208.aspx Skisse på hvordan den ser ut. Skissen her er for D1 30 og D2 40 Redigert 18.April.2012 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
chico Svart 18.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2012 Den er grei, fin side, men viser ikke hvor ventilen skal plasseres. kan den settes på trykksiden av impeller, altså mellom impeller og kjøleren... Sitér dette innlegget Link to post
LENB Svart 18.April.2012 Link til dette innlegget Svart 18.April.2012 Den er grei, fin side, men viser ikke hvor ventilen skal plasseres. kan den settes på trykksiden av impeller, altså mellom impeller og kjøleren... Ja, på min D1-30 sitter vakuumventilen mellom pumpe og kjøler Sitér dette innlegget Link to post
gps Svart 18.April.2012 Link til dette innlegget Svart 18.April.2012 Ja, plasseres over motor mellom pumpe og kjøler. Sitér dette innlegget Link to post
chico Svart 19.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2012 Flott, takk for svar, da setter jeg den mellom impeller og kjøler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.