Auskar Startet 19.April.2012 Link til dette innlegget Startet 19.April.2012 (redigert) Som trådtittel sier, har jeg fått striper av bunnstoff på min åpne plastbåt. Den har ligget ute i vinter - med førsteårs bunnsmurning - Hempel. Dette har gitt avsmitting av bunnstoff videre opp/ned når båten ligger snudd mot ripe/rekke. Slik jeg kan skjønne det, er det regnvann, etc, som har "vasket" av dette fra bunnen og ført dette videre. Gikk over med Lynol såvidt i dag, uten helt det store resultat, må jeg bruke rubbing, eller finnes det båtvask som tar dette. Synes ikke dette er pent, varierer fra sted til sted og vil gjerne ha dette vekk før jeg setter båten på sjøen. Redigert 19.April.2012 av Auskar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.April.2012 Link til dette innlegget Svart 19.April.2012 Prøv med Hugos, det tar det meste. Men husk å vokse etterpå.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Jakob T Svart 19.April.2012 Link til dette innlegget Svart 19.April.2012 Spray på blå Ferrobeet Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 19.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2012 (redigert) Har Ferro-bet rustvask/felgrens, muligens jeg også får fatt i Hugos. Vokset båten i fjor før jeg satte den ut, båten er "ny" - ble kjøpt sensommer 2010 Brukte bilvoks - Autoglym, muligens det blir lettere å få dette bort når båten ble vokset året før? Tenkte i såfall tanken at skitt og lort lot seg fjerne lettere hvis båten var vokset da jeg vokset i fjor, i tillegg til det at båten blir blankere. Redigert 19.April.2012 av Auskar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.