SvartRøyk Startet 21.April.2012 Link til dette innlegget Startet 21.April.2012 Hei, Lurer på om noen vet om gode alternativer til VP`s gearolje til bla DPG drev. Originalt koster 5 liter kr 1.744.- Helsyntetisk 75W-140 (ikke Low Slip som mange er) Etter å ha sjekket opp litt selv forstår jeg at VP sin pris er midt på treet :-( Man trenger man jo ikke skifte hvert år heller. Likevel, Fant noe men de selger bare i 20 litere.... - 20 liter Shell, oljeutsalg i Larvik ca 3500.- - 20 liter Texaco, TESS ca 3300.- - 1 liter GULF, Autogrip kr 500.- Frister jo å spleise med noen på en 20 liter da Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2012 Any? Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 22.April.2012 Link til dette innlegget Svart 22.April.2012 Jeg vet ikke hvilke krav som VP spesifiserer, men lokalt kan jeg kjøpe Penzoil 75w-140 Helsynt for under 200,- literen uten rabatt. Dette er til bil, men skulle tro det er samme oljen. Statoil kan(kunne iallefall) levere fra sitt proff smøreprogram på den lokale bensinstasjonen. Det er verdt å tenke på om man finner en olje som kan brukes, og de er konkurransedyktige på pris. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2012 Interessant. Får høre med Penzoil pusheren til uka da :-) Sitér dette innlegget Link to post
thomasd Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Se på denne: Noen som har innvendinger? http://billigbilpleie.no/product/castrol-syntrax-limited-slip-75w-140-1-ltr-1964/ Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Ser den er sk. "Limited Slip" Skal visstnok brukes på spesielle bakaksler med diffbrems/sperre. Til info jeg fikk omsider tak i til en fornuftig pris men...... kun 20 liter. Selger derfor resten på FINN. Vet ikke det er lov å legge ut linken, men det er en Texaco olje :-) Sitér dette innlegget Link to post
Litle knabben Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Eg fikk en 10 liter, STATOIL GEARWAY S5 75W-140 til 1200,- ink.mva., på Karmøy. Håper mekanikken holder såpass lenge at eg får brukt opp alt. Sitér dette innlegget Link to post
Litle knabben Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 39,90 for ei biltema giroljeskift pumpe, gjorde jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.