Polarn Startet 21.April.2012 Link til dette innlegget Startet 21.April.2012 Ser flere har dette på sine motorer, så lurer på om det er det på denne også. I såfall, hvordan bytter jeg. Drenerer og fyller opp igjen? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
LALUNA II Svart 21.April.2012 Link til dette innlegget Svart 21.April.2012 Ikke på volvo?n din hvordan det er med nymotens maskina vet jeg ikke Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Polarn Svart 21.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2012 Takk, da slapp jeg å bekymre meg over det. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.