Dorsken Startet 22.April.2012 Del på Facebook Startet 22.April.2012 Fylkesmannen i Østfold går til aksjon for å redusere mengden av miljøgifter som spyles av småbåtene - det kan gi dyrere båtplasser. Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Sjøogvind Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Hvis det sparer miljøet så synes jeg det ikke gjør noe om båtplassene blir dyrere. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Kåy Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Hvordan i all verden kan det spare miljøet? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Hvordan i all verden kan det spare miljøet? På lignende måte som at du istedetfor å blåse rottegifta med vifte rundt i huset/leiligheten heller lagrer den i en lukket beholder. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Oteren Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Hvordan i all verden kan det spare miljøet? Vår havn er forholdsvis ny. På parkering/ båtopplagsplassen langsmed sjøen er det en rist som tar unna vannet, blant annet avrenning fra spyling av båter mv. Dette vannet går ikke rett ut i sjøen, med i eget avløp for filtrering/ rensing. I tillegg har vi miljøstasjon for sortering av avfall, olje, batterier osv. Problemene er nok knyttet til alle gamle havner som ikke har noe form for miljøtilpasninger. Nye havner er en ting ikke så fordyrende å gjøre disse miljøvennlige, det vil nok bli veldig dyrt å tilpasse gamle plasser til eventuelle nye miljøkrav. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.