Kommandøren Startet 22.April.2012 Link til dette innlegget Startet 22.April.2012 Hei Har en skjærgårdsjeep med "jukseteak" i dørken. Antar at dette er et slags plastprodukt. Det er ganske matt og litt hvitaktig nå. Antar at det er solen + saltvann etc som gjør dette, i tillegg til manglende vedlikehold fra forrige eier. Spørsmålet mitt er om noen har noe erfaring med behandling av dette for å brushe det litt opp og få igjen litt av farge og glans? Er det noen produkter en kan bruke? Takknemlig for råd! Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 22.April.2012 Link til dette innlegget Svart 22.April.2012 Hei, dette er vel det samme "problemet" som når farget gelcoat oksyderer og blir skjoldete og hvit. Har hatt dette på en tidligere båt og brukte Polytrol. Det holder en stund, men må gjentas. Nå har jeg en båt med teakstyle-dørk, og venter på at jeg vil få oksydering på denne også, men foreløpig er det greit. Og jeg ser ikke noe poeng i å behandle før dørken blir *hvit*. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.