3-fot Svart 26.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 ok, jeg fikk ikke til og gjøre det synlig... Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.April.2012 Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 KOpier den adressen til bildet i ditt bildearkiv. trykk på "bildeknappen" når du skriver innlegg. Lim inn adressen til bilde der.. sett inn bilde.. prøv;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
3-fot Svart 26.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.April.2012 Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 (redigert) Redigert 26.April.2012 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
3-fot Svart 26.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 der satt den!!! Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.April.2012 Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 hva var feil? jeg å fikk den feilmeldinga.. aldri fått det før.. hehe.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
M/S Bastard Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Jeg fikk også den feilen, så jeg løste det ved og lagre bildet på min maskin, for så og laste det opp på BP på nytt. Hvorfor det ikke gikk på den vanlig måten er jeg usikker på, bug i invison? Eller kan det ha noe med at redigeringstiden hadde gått ut? Nå ligger ihvertfall bilde der Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.