Jump to content

Hvor finnest kalesjevindu plast å få kjøpt?

Laguna25

Recommended Posts

Hei

Noen som har forslag på hvor det er lettest å få tak i og evt. pris pr. m2.

for plast til vinduene i kalesja?

Evt. Hvor mye det koster sån ca. Pr. vindu hos noen son syr kalesjer?

Vasket kalesja her om dagen i badestampen,har el varme på den så den sto over natten

det skulle jeg ikke ha gjort, tok den ut da var vinduene blitt grå.

leste da siden at disse ikke tåler varme over 30 grader, jeg hadde vel ca. 39 grader

i vannet på morgenen.

er det mulig å redde disse eller er det bare å bytte?

dette er til en Laguna 25 fot

Hei. Dette skjedde med vinduene i min kalesje òg når eg vaska den. Etter at den kom på båten så vart dei blanke igjen.

Hadde kalesjen liggande i Biotex og temperatur ca 37 grader

Hei, det hørtes bra ut at dei blei blanke igjen skal henge opp kalesja å håpe på det beste :thumbsup:

Kjøpte nettop nytt kalesjevindu til Tora hos Bestmarin på Lillestrøm. Husker ikke perisne, men det var ikke forskrekkelig.

Tror de fleste båtbutikker fører dette.

Hørtes bra ut at prisen ikke var helt avskrekkende,skal prøve å henge opp kalesja som flere har gjort så får jeg håpe

att dette hjelper(var sur da jeg tok opp kalesja fra vask og trodde den var ødelagt)

Har ca. 18 mil til nærmeste båtbutikk,liker å ta og kjenne på det jeg skal kjøpe men får håpe jeg slipper å

bytte.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...