kimrogerhb Startet 24.April.2012 Link til dette innlegget Startet 24.April.2012 Heisann! Har en 20 hk Yamaha 2-takt fra 1986! Siden Chopper propell er innkjøpt til prosjektet, hadde det vært kult greit å få hentet ut litt ekstra "guffe" fra motoren. Har sett at denne typen yamaha deler samme blokk som 25 og 30. Noen som vet forskjellen på disse? Gasser, eksosporter? Hva skal til for å hente det siste lille? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Telchart Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Hei Jeg hadde en lik motor som jeg bygget om til 25. måtte skifte dyser i forgasser og utveksling i gearhus. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 30 hk har større boring, så du oppnår vel kanskje ikke det uansett.... Sitér dette innlegget Link to post
kimrogerhb Svart 24.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Nei regnet vel ikke med at 30 hk var lett å ordne, men 25 skal vel være relativt greit å få til tror jeg? usikker på hvordan men.. Prøvde å lese litt rundt, men har ikke fått noe konkret svar på hvordan! Noen sier forgasser bytte, noen eksos, ventiler osv! Noen andre? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.