willymyhre Startet 24.April.2012 Link til dette innlegget Startet 24.April.2012 (redigert) Har kjøpt meg en båt med overstående plotter. Problemet er at jeg mister dybdelinjer når jeg somer inn på kartet. Er det noen her i forumet som kan hjelpe med med dette. Jeg er ganske "grønn" ang plottere. Har vært inne på innstiller på "kart" og stilt inn at alt skal vises Redigert 24.April.2012 av willymyhre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Har samme plotter og 2 kartbrikker. En brikke fra 1999 (Bodø-Stokmarknes-Tjeldsund) hvor dybdelinjene blir borte ved zoomnivå utover sjøkartstørrelse. En brikke fra 2011 (c-map max) hvor de ikke blir borte. Plotteren har vært hos Seatronic i Moss for oppgradering av programvaren. Trodde at plotteren skulle bli treg med den nye kartbrikken men den fungerer bra. Så det vel mulig at kartbrikken er for gammel.Fra Seatronic i Moss i mars 2011: "Send enheten til oss. Samlet total pris for oppgradering, frakt tilbake, ny kartbrikke,brukerbrikke og c-map planner blir kr 3900,-" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.