O.Olsen Startet 24.April.2012 Link til dette innlegget Startet 24.April.2012 Kjøpte meg Mariner 40hk men fjernkontroll, selger hadde satt nøkkel i tenningen før han sendte motoren......å denne hadde jo selvsakt knekt under transport. Fikk ut den lille biten som sto igjen i låsen, men mestparten er borte. Noen her inne som har erfaring med å få laget ny nøkkel?.......å er hver å en nøkkel unik til hver fjernstyring? Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Hei.Se om du kan finne ett nummer på de brukne bitene.Så en tlf. til merkeforhandler Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 nummeret skal stå på låsen inni boksen. Men om du nå har hele nøkkelen så kan sikkret den lokale jernvare/nøkkel&lås sjappe elr whatever lage deg en ny basert kun på utseende Sitér dette innlegget Link to post
O.Olsen Svart 24.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Den biten jeg har er bare den fremste delen på nøkkelen, så liten at den er bare to tagger. Regner med at ca halve nøkkelen er borte..... lettet fortvilet i embalasje etter den, men var blitt hull på denne slik at fjernkontrollen hang ut. Så det resterende må jeg nok sette på tapskontoen Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Uff. vel på gamle granadaen trengte man bare en nøkkel, samme hvilken . Du får gi det et forsøk først Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Kjøpte meg Mariner 40hk Noen her inne som har erfaring med å få laget ny nøkkel?.......å er hver å en nøkkel unik til hver fjernstyring? Tipset fra Ankerdrammen er nok ganske bra hvis en ikke har gamle bitene for å lage noe nytt. Er det gamle låser vi snakker om da fantes det vel omtrent 20 til 30 forskjellige nøkler per motorserie. Jeg og også alle gamle Marine Power kollegaene jeg vet om pleide å ha en nøkkelknippe til hver serie for å prøve. Nøkler går nemlig tapt også uten å sende noe gjennom landene, vet du. Så er det kanskje lurt å ta en ringerunde for å høre om de har. Og så enten sender du låset (den gangen bedre emballert)eller kjører dit selv. Nøklene selv koster nemlig "ingenting". Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.