Torstad Startet 24.April.2012 Link til dette innlegget Startet 24.April.2012 (redigert) Jeg har kjøpt meg en Nordsjøplast 16 å har noen spørsmål om båten. Når ble den laget, hvor tung er den å hva koster en ny kalesje (har stengene)? Det er et merke det står Nordkapp på siden av båten også. På båten sitter det en Mercury 65 hp four thunderstroke ignition ( 2 takt). Skal prøve motoren i helgen.. Er helt fersk båteier å gleder meg til oppussing og sjøsetting! Redigert 24.April.2012 av Torstad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 24.April.2012 Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Hei!Har du tilgang til båthenger kan du trille den på vekta til vegvesenet,avfallsmotak eller en kornmølle.Finn vekten på motoren og tralla.Da kan du greit finne skrogvekt. Sitér dette innlegget Link to post
Torstad Svart 24.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2012 Takk for svar, men jeg prøvde hele veien fra Hamar å hele Gudbrandsdalen, men fant ingen som var i drift... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.