Sun Flyer Startet 25.April.2012 Link til dette innlegget Startet 25.April.2012 Hei, I båten min står det en helt ok Frigomatic ah 35 F, kjølekompressor. Problemet er at termostaten har tatt helg, så dritten starter ikke. Vet at kompressoren virker fordi hvis jeg tar de sammen de to ledningene som går innpå termostaten, så går den. Men hele tiden, da... Hvor kjøper jeg ny termostat. Helst i nærheten av Horten. Bor i båten så det haster. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mr. Hilde Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Fikk samme problem for et par år siden, men løste det med en temp.kontroller jeg fant på eBay. plasser føleren inne i kjøleskapet/boksen og la kontrolleren stå i nærheten av kompressoren. http://www.ebay.com/itm/DC-12V-BLUE-Digital-Thermostat-Temperature-Regulator-Controller-Aquarium-fish-/330699360003?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cff37c703 Regner med at denne vil gjøre nytten. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 25.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Hei. Takk for tipset. Men 220 volt? Bruker 12.. Og siden dette er hjemmet mitt håper jeg det er mulig å finne noe som ikke har 14 dager leveringstid? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Flid Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 (redigert) Prøv Anders hos Termomarin i Sandefjord, mulig han kan hjelpe deg. Redigert 25.April.2012 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 26.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 Fant en hos Maritim. Får håpe den fungerer ;) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.