ezach Startet 25.April.2012 Del på Facebook Startet 25.April.2012 Hei. Er det noe i veien for å montere landstrømsentralen liggende på vegg? Da får jeg plass under benken og direkte tilgang til uttaket. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Tror det går greit.Vann og fukt er jo den største fienden her. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 25.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2012 Takk for rask respons. Dette er jo langt innunder overbygget, så fukt blir først en bekymring hvis sjøvannet står over motorrommet... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 blir det et "plug and play" opplegg eller bygger du opp selv? -spekulerer i å sette opp et skikkelig landstrømanlegg selv i nykjøpt eldre seilbåt hvor det er sjølmekka fra en tidligere eier. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 25.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2012 Plug'n play fra Seatronic. Blant de rimeligste jeg fant + at de har peiling på det de forhandler. :-) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 26.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2012 Tror jeg har funnet en grei plassering. Dette havner under en sofabenk når ting er bygget ferdig. Beklager elendig bilde. Ikke de beste lysforhold for kameramobil uten blitz sent på kveld... Sitér dette innlegget Link to post
jøran123 Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Hei ezach. Ser du har montert en såkalt zink saver. Er det så enkelt som det ser ut som: kutte jordledningen fra land og kople inn/ut på zink saveren?? Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 28.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2012 Jepp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.