henrik braaten Startet 26.April.2012 Link til dette innlegget Startet 26.April.2012 hei jeg har nylig fått meg en neptun 23 fot snekke er ikke sikker på produsent får å finne ut om dem kan skaffe orginal kalesje og års mod er det noe som veit hvem som er det? og om noen av dere som veit om det er noen som har kalesje mal til den båten ?` Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Tror nok en erfaren kalesjemaker lett vil kunne komme å ta mål og tilpasse en kalesje til båten din som ser fin ut. Da kan du bestemme profil som ser bra ut, samt praktisk ståhøyde etc ombord selv. Vi med mer eller mindre one-off trebåter har det på den måten. Det er vel høysesong for de gutta nå, så du hadde nok kunne få en bedre pris en annen tid på året. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Janoho Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Hei, sjekk den gamle kalesjen om den har en merkelapp med mal-nr og produsent. oppgi dette når du snakker med kalesjemakeren. Det er mange flinke kalesjemakere rundt omkring, kjenner ikke østfold så godt men det er mulig å få tilsendt fra andre steder i landet også. De kan også komme og ta mål hvis du ønsker å endre bøyler eller utseende på kalesjen, men da koster det mer penger. Jon Sitér dette innlegget Link to post
henrik braaten Svart 28.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 det er det som er problemet er at jeg ikke har den gamle kalesjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.