KSE Startet 27.April.2012 Del på Facebook Startet 27.April.2012 Hei Skal montere duoprop på mitt Volvo DPG drev for første gang. Jeg har spesialverktøy for å skrue til ytterste propellen, men trengs det også et eget verktøy for å feste den inderste propellen? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Ja det gjør du, det er en slags krans du setter inn på mutteren. Om du ser på innlegg 4 i dette innlegget så ligger det tegninger av propellmontering der, om du laster ned filen. https://baatplassen.no/i/topic/16443-volvo-penta-3x4x300-serien/ Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Er det det som er merket 3 på side 109? Tror jeg muligens har et ekstra sett av denne i heimen. Skal sjekke når jeg kommmer hjem. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
KSE Svart 27.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2012 Glimrende, takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Nummer 3 på side 109 ja Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Er det det som er merket 3 på side 109? Tror jeg muligens har et ekstra sett av denne i heimen. Skal sjekke når jeg kommmer hjem. mvh bavaria32sport Hei. Hvordan gikk det bavaria32sport, fant du noe? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Har lett og lett.. Jeg vet jeg har et ekstra sett for jeg hadde 2 til Jodaen og han fikk bare 1 sett han sim kjøpte den. Men jeg er ikke kar om å finne det. Beklager, tror du må til nærmeste VP pusher Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
haugi Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Har du båten på land nå eller skal du opp med den? Du kunne eventuelt lånt mitt verktøy, men er på jobb i sjøen nå og kommer ikke hjem før ca 9 mai:) Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 30.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2012 OK. Kan vel ikke koste skjorta, selv om det er VP del... Får båten hjem fra verksted i løpet av uka. Skal monteres før helgen hadde jeg tenkt. Uansett, takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.