OT-flyktning Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Finnes det andre steder enn vestfjorden der det ligger igjen is ? Hvor langt inn i bunnefjorden er det isfritt f.eks. Hva med Frognerkilen ? MVH Suzuki Helt innerst i Bunnefjorden var det store isflak igår kveld. Resten er åpen såvidt jeg kan se Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 24.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Tar frem denn igjen, av nettopp samme grunn som den blei startet ifjor. Har muligens tenkt meg til Oslo ifm. båtmessa i mars. Er det isfritt nå, eller er det tykke lag med is innerst i oslofjorden? Evt. hvordan ser utsiktene ut? mvh Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Slagskibet Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Min påstand:Isfritt. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Det blir nok dårlig med israpportering i år. Israpportene lar seg ikke poste da observatøren ikke kommer til Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 24.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Det blir nok dårlig med israpportering i år. Israpportene lar seg ikke poste da observatøren ikke kommer til Tja, men det må da finnes flere på forumet som kan gi et svar? Hva med deg, Lasse, holder ikke du til i traktene i indre Oslofjord? Mvh Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Slagskibet Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Tja, men det må da finnes flere på forumet som kan gi et svar? Hva med deg, Lasse, holder ikke du til i traktene i indre Oslofjord? Mvh PanPan kan,han ser utover store deler av fjorden.Prøv IM. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Tja, men det må da finnes flere på forumet som kan gi et svar? Hva med deg, Lasse, holder ikke du til i traktene i indre Oslofjord? Mvh Det er lite is i år. I fjor var det ekstremt. Jeg har ingen full oversikt. Her fra kontorvinduet mitt ser deg den ønstre delen av havna, og der er det ingen is nå. Det har vært litt is her og der i løpet av vinteren, men hvis du tenker Oslo havn tror jeg det er greit. På vestsiden av fjorden tror jeg det ligger en del is. Det kan imidlertid fort endre seg begge veier. Skal prøve å få et bedre overblikk når jeg drar hjem idag. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Hei Pan Pan Takker for rapportene dine. Har slått fra meg tanken om å kjøre båt opp Oslofjorden ifm. messa, og løfta båten på land for å begynne på vårpussen istedet. Blir nok til å kjøre bil til Lillestrøm. mvh M/Y Ellen Marie HeiI indre Oslofjord har jeg god oversikt hjemmefra. Kan gi melding derfra. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 24.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Fint, Lasse og giver Det høres så langt ut som om ikke det blir isen som hindrer en guttetur til tigerstaden iår, med innlagt båtmesse på Lillestrøm. Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
fredriksen Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Tror du må planlegge å bruke havna (Aker brygge eller andre) da det i går var fast trygg is vest for Fornebu med bra trafikk av gående / moped / ski etc... Men, det er mange uker til messa (for mange uker... ) og mye kan endre seg før det. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Jeg har vært litt rundt i det siste, både i Bunnefjorden, Vestfjorden, Aker Brygge, Drøbak og Son. Det er isfritt utover, mens det lå litt is i Bunnefjorden fram til lørdag. Så tror jeg vinden gjorde sitt. I fjorden utenfor Sandvika lå det is for halvannen uke siden, såpass at vi kunne gå på den, men det gjør det jo alltid inni der om vinteren. Det er forøvrig meldt kjempekaldt i helga og et par dager framover. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 28.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2004 Hei Det er is i Leangbukta, Middagsbukta og inne blant øyene i Vestfjorden. Resten er åpent farvann etter hva jeg kan se. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Hei Det er is i Leangbukta, Middagsbukta og inne blant øyene i Vestfjorden. Resten er åpent farvann etter hva jeg kan se. mvh giver Middagsbukta er isfri.giver Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Jeg var ute og gikk tur langs Mossesundet med bikkja i dag. hadde god tid til å observere vind og vær da bikkja ga den fastboende rådyrbukken dagens trim Ingen is på vannet, fluefiskerne har begynt å vade igjen, og årets første store cabincruiser ble observert i 20 knop+ innenfor 4 knops grensa i Mossesundet. Nå er det snart sommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.