laesi Startet 28.April.2012 Link til dette innlegget Startet 28.April.2012 Hei! Har en LiPlast båt som jeg mener er 15 eller 16 fot. Åpen båt med styrekonsoll og utenbords motor, bygget på Hommersåk i Rogaland. Den er ifra slutten av 80-tallet vil jeg tro. Skal kjøpe ny motor til denne og prøver å finne ut hvor stor motor den er godkjent for. Noen som vet hvor jeg kan skaffe info om dette. evt noen som vet? :) Mvh Lars-Ove Eie Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 aldri hørt om, har du bilder? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
laesi Svart 28.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Hei Har dessverre ikke noe bilde. Men den er tilsvarende båten i denne annonsen: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=34304422 Bare min er "egg-hvit" og med Mariner 30hk. Ser ut som det går med 50hk på denne båten, utifra annonsen. Lars-Ove Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.