Luco Startet 28.April.2012 Link til dette innlegget Startet 28.April.2012 Stbd motor har rustfri potte, mens bb motor har 8" gummi slange mellom ende stykkene. Hva er best, eventuelt fordeler ulemper, mest lyd demping? lurer på å gå over til rustfri.. Etter demontering ble jeg litt usikker om den står rett vei? Eksosen går ut på venstre side, trodde inner røret til bunn av potte skulle være på motor siden? Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Gummipotta er fin den, og uttaket skal være som du har det, med rør ut mot bunnen. Hensikten er å fange opp og få vannet ut snarest mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 28.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Var en del tæring så jeg må nok lage ny, er det da bedre med hel rustfri? Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Støymessig er det nok bedre med slange, og da er det mindre rustfritt som tærer bort også. Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 1.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Noe tæring på ende lokke, lurer på å lage ny i rustfritt uten for å slippe den gummi moffa i mellom. tanken er at det da er litt mindre kjangs for at noe hopper av og gir et 4" hull til sjø.... Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Valget kval, begge deler funker sikkert greit. Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 2.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2012 (redigert) Hva med glassfiber potte da? noen som vet pris på 4" inn og ut? http://www.progressing.no/eksos/eksos.htm eventuelt andre leverandører? noen som har erfaring med det? Redigert 2.Mai.2012 av Luco (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 27.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2012 Da har jeg bytta ut gummien med rustfritt rør, så får vi håpe det holder en stund... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.