fernanda Startet 28.April.2012 Link til dette innlegget Startet 28.April.2012 Hei Er det noen av dere som vet hvor jeg skal henvende meg for å få båtplass i Strømstad området i sommer? Og gjerne om dere har noen ide om hva en plass på 4 - 4,5meter bredde koster. Den skal brukes til en 34 fots båt med 3,77 bredde. Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Louise V Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Hei Har det blitt noe båtkjøp?? Du kan ringe Jane på Strømstad marina hun er veldig hyggelig!! http://www.stromstadmarina.se/ Men det er ikke gratis og ligge der !! Mvh Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Ring Fram forvaltning i sarpsborg. De har plassene ved nøtholmen. Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 29.April.2012 Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 Ring Fram forvaltning i sarpsborg. De har plassene ved nøtholmen. Og det er masse ledig. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 29.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 Flott, takk. Da prøver jeg det. Vet dere sånn ca. hvor mye det koster der? Jeg regner med at det koster endel, pga. stort trykk fra oss Nordmenn med EU båt... Takker igjen for alle svar. Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
tomeriks Svart 29.April.2012 Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 Ikke dyrt, men det mangler strøm på bryggene og man må betale for parkering.. Sitér dette innlegget Link to post
jonjul Svart 15.April.2013 Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 Hei, Har en 4 meter plass for leie i Strømstad, send meg IM hvis du ikke har fått plass. Sitér dette innlegget Link to post
buckshot Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 jonjul jeg er interessert i din plass i strømstad , er den fortsatt ledig ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.