jonfiim Startet 29.April.2012 Link til dette innlegget Startet 29.April.2012 Eg er ein gut på 14 år, som likar sjøen veldig godt. Og min gamle båt, Hasle Summer fun er blitt litt for liten for meg. Eg har vore veldig fornøgd med den, spesielt at han er so stødig ( anbefalast!). noken kriteriar: - eg likar veldig godt å fiske so det må vere litt plass. - eg likar litt fart og den må gå godt i vatnet, (motor strl. 9,9- 25 hk) - mellom 30 000 kroner og 50 000 kroner. So eg lurte på kva folk anbefalar? på førahand takk! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.April.2012 Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 Blir vel litt vanskelig om du ska lha lovlige råd med den motorkraften, om dui kke kjører i sverige da Sitér dette innlegget Link to post
jonfiim Svart 29.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 Ja... kan no komma med forslag fordi om Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.April.2012 Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=34588608 den ser kurrant ut for deg;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
jonfiim Svart 29.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 såg fin ut! takk for forslaget Sitér dette innlegget Link to post
jonfiim Svart 29.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2012 men det var noko med fasongen på den som eg ikkje heilt likte... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Anbefaler at du følger regelverk og venter til du er 16 og har båtførerprøven. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bitteliten Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Helt enig Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Du er kanskje ikke klar over det men skulle du komme til å skade noen med farkosten din og du fører den ulovlig så kan du i verste fall risikere å bli sittende i gjeld resten av livet. Det er en dårlig start.... Sitér dette innlegget Link to post
jonfiim Svart 30.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 eg har tenkt og venta medå kjøpa t eg ha tatt prøven og er 16 men eg lurte meir på ke folk anbefala båt til ein ungdom, slik at eg kan tena meg peng til eg er gammal nok til å køyre men bra de passar på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.