Worry II Startet 30.April.2012 Link til dette innlegget Startet 30.April.2012 (redigert) Enkelt spørsmål til de som kan det.. På min TAMD30 ønsker jeg å koble bort varmtvannsberederen for å sjekke om det er den som lekker kjølevann inn i min ferskvannskrets. Så spørsmålet er om det er greit å bare stenge kranene, eller må jeg koble en slange mellom kranene ? Redigert 30.April.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Du kan bare stenge kranene. Ingen sirkulasjone mens motoren går betyr jo bare ikke noe varmt vann! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Takk, Dundun ! Var redd det kunne være en krets det var gjort noe med ved montering av vvb. Men da stenger jeg og prøver ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.