viking87 Startet 18.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 18.Januar.2005 Hei Er det noen som har sett noe til dei nye trimflapsa til Volvo, Inteceptorer kallas det vel? Det har jo vært litt opplysninger om dei i båtmagasinet, men jeg har ikke sett noe til dei i handelen ennå. Er det noen som veit når detta kommer på markedet, og sånn ca. hva dei vil koste? Sitér dette innlegget Link to post
viking87 Svart 20.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Er det virkelig ingen som veit noe om denna saken? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 (redigert) Om du mener de nye trimflapsa til VP som ikke er brett - men finner som felles ned bak båten så forsøkte jeg å få disse på min Nidelv 300. Regnet med at når det stod masse om det i båtblader så var det klart til salg fra VP men Jeg snakket med en på VP angående dette trimsystemet og han sa at prisen var omtrent den halve av vanlige trimflaps - og at de ikke visste når det var klart til lansering. Dette var i oktober 04. her er pressemeldingom det nye trimsystemet til QL som er VP's utstyrsmerke. Her er bilde av trimsystemet All info er hentet fra Volvo Penta Redigert 20.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
viking87 Svart 21.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2005 Takk for svar Bitteliten. Ja, det er dette systemet jeg tenkte på, fikk jo god kritikk i dei testene som er gjort. Holder på med å bygge båt nå i vinter, og hadde og tenkt å montere dette systemet, da det har den fordelen at det ikke stikker ut bak båten, bla. Dersom prisen er den halve av andre flaps, så er jo det og en god grunn for å vente på det. Men, jeg synest det tar utrolig lang tid i forhold til når jeg først leste om det. Første gangen var på båtmessa i Lillestrøm i fjor, så nå må det vel være skikkelig gjennom testa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.