Jump to content

Interceptor blades, hvor er de?

viking87

Recommended Posts

Om du mener de nye trimflapsa til VP som ikke er brett - men finner som felles ned bak båten så forsøkte jeg å få disse på min Nidelv 300. Regnet med at når det stod masse om det i båtblader så var det klart til salg fra VP men :nonod: Jeg snakket med en på VP angående dette trimsystemet og han sa at prisen var omtrent den halve av vanlige trimflaps - og at de ikke visste når det var klart til lansering. Dette var i oktober 04.

her er pressemeldingom det nye trimsystemet til QL som er VP's utstyrsmerke.

Her er bilde av trimsystemet

Bilde

All info er hentet fra Volvo Penta

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Takk for svar Bitteliten.

Ja, det er dette systemet jeg tenkte på, fikk jo god kritikk i dei testene som er gjort. Holder på med å bygge båt nå i vinter, og hadde og tenkt å montere dette systemet, da det har den fordelen at det ikke stikker ut bak båten, bla.

Dersom prisen er den halve av andre flaps, så er jo det og en god grunn for å vente på det.

Men, jeg synest det tar utrolig lang tid i forhold til når jeg først leste om det.

Første gangen var på båtmessa i Lillestrøm i fjor, så nå må det vel være skikkelig gjennom testa.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...