pipp Startet 30.April.2012 Link til dette innlegget Startet 30.April.2012 Når jeg fyra plotteren etter sjøsetting i dag fant den ikke signaler. Kjøpt brukt i vinter. Når jeg prøvde den på opplagsplassen virket den. Samme bilde og posisjon henger igjen på skjermen. Noen som har løsningen? Sitér dette innlegget Link to post
sabbdiesel Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Noen ganger kan det ta veldig lang tid før den finner satelitter hvis du har flyttet deg til en ny posisjon siden sist den var påslått (erfaring fra mindre håndholdte og fastmonterte Garmin GPS'er) Hvis du ikke får den til å funke, ville jeg ha tatt kontakt med Bellanor (www.bellanor.no) De er importør av Garmin i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Ja, må den laste ned ny almanakk, kan det ta lang tid. Da er det ikke snakk om 5 min, men heller 30 minutter og mer! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
pipp Svart 1.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Da må jeg gjøre ett nytt forsøk i dag. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Hvis ikke dette fungerer så tar du kontakt med Cablecom i sandefjord/torp og spør etter Ole Jacob, han hjelper deg nok gjerne med dette. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
pipp Svart 1.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Takk for tips alle sammen. Den funker nå. Det var jeg som ikke hadde kobla antenna riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.