Jump to content

Hvor mye burde man få betalt ved vask og polering av 34 fots båt?

Båt Hermann

Recommended Posts

Motorbåt, 32 fot, 5-6000 hvis du er et firma.halvparten hvis det er "rilum". (uten at jeg vet hva det er, har bare hørt det.mvhbavaria32sport

Legg på et ett tall foran, så har du hva ett kjent Oslo firma tar for vask, rubb og polering under fenderlisten. Riktignok med MVA.

Spør meg ikke om firmaets navn, men han som fortalte med dette i går hadde en Windy 8000, og aldri mer igjen om han setter bort den jobben, konkluderte han med.

Det kommer nok veldig an på hvor nøye de skal være. Normalt sett tar de en rask vask av båten og deretter et lag med polering og kanskje voks. Det som er den beste poleringen for gelcoat er å først ta den en gang med litt grov poleringspute og polish, deretter gå over med en finere polish og en finere pute og til slutt gå over med voks. Dette er en stor og krevende jobb, men jeg kan garantere blank og pen båt hele sommeren.

Denne jobben brukte jeg 8 kvelder og ca 4 timer hver kveld på min båt, en Nidelv 28. skulle man satt den bort for denne jobben antar jeg at dette ville vært dyrt. Jeg ville sagt en normal vask og polering på en 34 fot lå på hvertfall 10.000,- inkl mva.

Høres ut som Bavaria32Sport har fått en knall ris på det!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...