Båt Hermann Startet 30.April.2012 Link til dette innlegget Startet 30.April.2012 Hei alle sammen! Lurer bare på hva som er vanelig pris for vask og polering av en motorbåt rundt 30 fot? På forhånd takk ! :D Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Det kommer vel an på hvor mange timer jobben tar det! En velholdt båt kan du kanskje vaske og polere på 3-4 timer, mens en matt og ustelt en kan ta mange dager å få skikk på... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Windy37GM Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Motorbåt, 32 fot, 5-6000 hvis du er et firma. halvparten hvis det er "rilum". (uten at jeg vet hva det er, har bare hørt det. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Faxen Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Rett I Lomma Uten Moms =SVART :lipseal: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jori Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Motorbåt, 32 fot, 5-6000 hvis du er et firma.halvparten hvis det er "rilum". (uten at jeg vet hva det er, har bare hørt det.mvhbavaria32sport Legg på et ett tall foran, så har du hva ett kjent Oslo firma tar for vask, rubb og polering under fenderlisten. Riktignok med MVA. Spør meg ikke om firmaets navn, men han som fortalte med dette i går hadde en Windy 8000, og aldri mer igjen om han setter bort den jobben, konkluderte han med. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Jeg betalte 4000 (og noe som var en del av en sweetdeal, 650 spenn). Dvs 4650 hvis jeg ike husker feil. Inkl mva. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Merlis Svart 30.April.2012 Link til dette innlegget Svart 30.April.2012 Det kommer nok veldig an på hvor nøye de skal være. Normalt sett tar de en rask vask av båten og deretter et lag med polering og kanskje voks. Det som er den beste poleringen for gelcoat er å først ta den en gang med litt grov poleringspute og polish, deretter gå over med en finere polish og en finere pute og til slutt gå over med voks. Dette er en stor og krevende jobb, men jeg kan garantere blank og pen båt hele sommeren. Denne jobben brukte jeg 8 kvelder og ca 4 timer hver kveld på min båt, en Nidelv 28. skulle man satt den bort for denne jobben antar jeg at dette ville vært dyrt. Jeg ville sagt en normal vask og polering på en 34 fot lå på hvertfall 10.000,- inkl mva. Høres ut som Bavaria32Sport har fått en knall ris på det! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 jeg tror den var knall ifjor, for det var dyrere iår. + at de ikke kunne gjøre det før om 14 dager, så da gjør jeg det sjøl... mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Båt Hermann Svart 1.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Takk for svar!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.